Kutyabaj

Röff. Don Diego de la Dinnye jelentkezik.Én lenni amerikai staffordshire terrier. Lenni okos, szép satöbbi. De ezt majd mindenki úgyis meglátja az itt található képekből.

Legutóbbi beleugatás

  • Kozika: @ICS_Kata: Köszönöm a szőrös nevében is :) a gyerekek is imádják, ha vigyorog, amit elég sokszor s... (2010.04.23. 20:27) Ó, ember...
  • ICS_Kata: Gyönyörűséges kutyus! Tetszik a mosolya. :) (2010.04.23. 20:18) Ó, ember...
  • don Diego de la Dinnye: Köszi, utánanézek! Bár időhiány miatt nincs túl sok bejegyzés mostanában (2010.04.20. 19:58) Ó, ember...
  • Kishold: Nagyon kellemes a blogod olvasni! Biztosan versenyeztetned kellene a www.blogverseny.info oldalon ... (2010.04.20. 15:09) Ó, ember...
  • Kozika: köszi! valóban gyönyörű! (2009.07.26. 22:35) Erőemelő
  • Utolsó 20

Tappancsnyom

ani (1) archie (1) autó (2) barnie (6) bence (1) boci (5) bolhás (8) csibész (4) csont (1) dilidodó (20) foltos (3) gyalog galopp (2) gyerkőc (4) hellókarácsony (1) (1) houdini (6) jenny (4) kép (108) képregény (1) kert (6) kiképzés (17) kötél (3) kullancs (1) kutya (114) labda (6) lizzie (1) malacka (61) minimalac (11) nyár (1) pici (5) politikus (1) röné (1) rongy (3) séta (3) szultán (1) tibi (1) video (11) víz (1) zokni (4)

Itt a tavasz - és az első szerelem is megérkezett

2008.03.31. 10:27 | don Diego de la Dinnye | Szólj hozzá!

Címkék: kép kutya séta malacka jenny

Itt a tavasz, a gazdi egyre többet visz sétálni. Bár a kert is elég nagy, de a kerten kívül annyi érdekes dolog van, hogy egyszerűen nem tudom megunni!
























Szépen megnőttem, ugye?

Kaptam egy szép hámot is, ugyanis a nyakörvet, amit 4 hónapos korom óta hordok, bizony kinőttem.























Mivel előfordul, hogy séta közben a gazdi nem arra akar menni, amerre én, egész könnyen tudom így magam után húzni anélkül, hogy fulladoznék. Buta gazdi, hát nem érzed ezeket a szagokat, amik erről jönnek? Miért akarsz te amarra menni?
























A kerttől nem messze van egy hely, ami tele van furcsa építményekkel, és árkokkal. A gazdi kedvenc játéka, hogy elbújik, és nekem meg kell találnom.
























Ez nem szokott túl nagy kihívást jelenteni, hacsak nem bújik bele egy árokba, de mivel az orrom tökéletes, hamar megtalálom így is. Kicsit gyermeteg játék, de hát a gazdi annyira örül neki, így én is úgy csinálok, mintha vigyorognék.














































Árokugrás bakkecske módra


Legnagyobb örömömre a szomszédban lakik egy sztafi kislány, akivel az első találkozás óta nagyon jóban vagyok.























Nem tudom, mi történt velem, de akárhányszor meglátom, hatalmas késztetést érzek, hogy odarohanjak hozzá, szagolgassam itt-ott, játsszak vele.























Amikor el kell válni, a gazdi szinte elhúz tőle, mert én magamtól ugyan ott nem hagynám! A gazdi azt mondja, hogy óvatosan bánjak Jenny-vel (így hívják a lányt), mert már terhes egy másik kutyától. Ez nem tudom mit jelent, én továbbra is kíváncsi vagyok rá. Azt is mondja a gazdi, hogy ő a nagynéném, az apukám testvére. Na és? Bolondok az emberek.

A bejegyzés trackback címe:

https://kutyabaj.blog.hu/api/trackback/id/tr1406266

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása