Kutyabaj

Röff. Don Diego de la Dinnye jelentkezik.Én lenni amerikai staffordshire terrier. Lenni okos, szép satöbbi. De ezt majd mindenki úgyis meglátja az itt található képekből.

Legutóbbi beleugatás

  • Kozika: @ICS_Kata: Köszönöm a szőrös nevében is :) a gyerekek is imádják, ha vigyorog, amit elég sokszor s... (2010.04.23. 20:27) Ó, ember...
  • ICS_Kata: Gyönyörűséges kutyus! Tetszik a mosolya. :) (2010.04.23. 20:18) Ó, ember...
  • don Diego de la Dinnye: Köszi, utánanézek! Bár időhiány miatt nincs túl sok bejegyzés mostanában (2010.04.20. 19:58) Ó, ember...
  • Kishold: Nagyon kellemes a blogod olvasni! Biztosan versenyeztetned kellene a www.blogverseny.info oldalon ... (2010.04.20. 15:09) Ó, ember...
  • Kozika: köszi! valóban gyönyörű! (2009.07.26. 22:35) Erőemelő
  • Utolsó 20

Tappancsnyom

ani (1) archie (1) autó (2) barnie (6) bence (1) boci (5) bolhás (8) csibész (4) csont (1) dilidodó (20) foltos (3) gyalog galopp (2) gyerkőc (4) hellókarácsony (1) (1) houdini (6) jenny (4) kép (108) képregény (1) kert (6) kiképzés (17) kötél (3) kullancs (1) kutya (114) labda (6) lizzie (1) malacka (61) minimalac (11) nyár (1) pici (5) politikus (1) röné (1) rongy (3) séta (3) szultán (1) tibi (1) video (11) víz (1) zokni (4)

Régen és most

2008.04.01. 10:49 | don Diego de la Dinnye | Szólj hozzá!

Címkék: kép kutya malacka

Nem is olyan régen - alig 9 hónapja - még egy kis szőrgolyó voltam. Mára elértem a 30 kg-ot, valamint a hátam, amit a gazdi paskolgat, 40 cm felett van.

Nézzük csak, milyen voltam tavaly augusztus környékén:

Most a gazdinak nehezére esne így felemelni - bár ki tudja, amilyen szép nagy darab ő is...























Ártatlanul bámultam bele a fényképezőbe - ekkor a fülemet legfeljebb csak a szél borzolgatta...






















Most pedig a szél is félve fúj, ha csúnyán nézek rá.






















Pedig nem vagyok én olyan vad. Csak ilyen vad kinézetem van, egyébként egy jámbor kistehén vagyok én.

Nézd, mosolygok.























Ugye, hogy nem vagyok én olyan ijesztő!

Volt az orromon egy fehér csík.
Naaa, semmi olyanra nem kell gondolni. Az orromon volt, nem az orrom előtt.






















Mára ez a csík majdnem eltűnt. És a fejem is hozzánőtt a fülem méretéhez.






















Mindent egybevéve, elég szépen megnőttem.






















A kíváncsiságom viszont a régi maradt.
Bármi történik az udvaron (az ÉN udvaromon!), azonnal ott vagyok.























A gazdi szerint néha úgy nézek ki, mint egy kisoroszlán.
Nem tudom, miaza oroszlán.

A bejegyzés trackback címe:

https://kutyabaj.blog.hu/api/trackback/id/tr71406286

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása