Kutyabaj

Röff. Don Diego de la Dinnye jelentkezik.Én lenni amerikai staffordshire terrier. Lenni okos, szép satöbbi. De ezt majd mindenki úgyis meglátja az itt található képekből.

Legutóbbi beleugatás

  • Kozika: @ICS_Kata: Köszönöm a szőrös nevében is :) a gyerekek is imádják, ha vigyorog, amit elég sokszor s... (2010.04.23. 20:27) Ó, ember...
  • ICS_Kata: Gyönyörűséges kutyus! Tetszik a mosolya. :) (2010.04.23. 20:18) Ó, ember...
  • don Diego de la Dinnye: Köszi, utánanézek! Bár időhiány miatt nincs túl sok bejegyzés mostanában (2010.04.20. 19:58) Ó, ember...
  • Kishold: Nagyon kellemes a blogod olvasni! Biztosan versenyeztetned kellene a www.blogverseny.info oldalon ... (2010.04.20. 15:09) Ó, ember...
  • Kozika: köszi! valóban gyönyörű! (2009.07.26. 22:35) Erőemelő
  • Utolsó 20

Tappancsnyom

ani (1) archie (1) autó (2) barnie (6) bence (1) boci (5) bolhás (8) csibész (4) csont (1) dilidodó (20) foltos (3) gyalog galopp (2) gyerkőc (4) hellókarácsony (1) (1) houdini (6) jenny (4) kép (108) képregény (1) kert (6) kiképzés (17) kötél (3) kullancs (1) kutya (114) labda (6) lizzie (1) malacka (61) minimalac (11) nyár (1) pici (5) politikus (1) röné (1) rongy (3) séta (3) szultán (1) tibi (1) video (11) víz (1) zokni (4)

Bemutató

2008.06.10. 18:08 | don Diego de la Dinnye | Szólj hozzá!

Címkék: video kép kutya kiképzés

A hétvégén egész napos programot szerveztem a gazdinak: két bemutatót is tartottam, ahova más kutyukat is meghívtam, hogy ne én legyek mindig a középpontban.
Délelőtt egy családias főzőcske mellett mutattuk meg, milyen okosak vagyunk.
Főleg én.

Okosan ülök.


Okosan eszem a jutalomfalatot.


Okosan vigyorgok.

Ők is itt voltak:






Délután pedig elvittem őket egy iskolába, ahol mindenkit agyonsimogattak (főleg engem), és azt mondták rám, hogy putbill vagyok. Az meg mi?

Ott is bemutattuk az okosságot.


Ez után következett a nézőriogató rész, ami egyébként elég látványos: az örző-védő bemutató.


Itt egy video is:



Vigyorverseny:




A bejegyzés trackback címe:

https://kutyabaj.blog.hu/api/trackback/id/tr23512501

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása